ویلا نامی است که به ساختمانهایی داده می شود که یکی از زیباترین انواع خانه های جدا شده است و منشأ آنها به امپراتوری روم باز می گردد. در خارج از شهر ، آنها در مناطق روستایی یا ساحلی ساخته شده اند که در مقایسه با سایر خانه های جداشده ، تأکید بر بینایی تأکید می شود. آنها معمولاً ظاهری باشکوه و مجلل دارند ، زیرا این افراد برای افراد ثروتمند ساخته شده اند. ویلاها همچنین دارای یک باغ بزرگ یا کوچک هستند. در دوره روم ، ویلاها در فاصله دو یا چند روز از سفر به شهر نزدیک خواهند بود. ما می توانیم برای امروز چیزی مشابه بگوییم ، اما با فرض اینکه شرایط سفر تغییر کرده است ، می توان این اطلاعات را به عنوان خارج از شهر به روز کرد اما با دسترسی آسان شهر طی چند ساعت امکان پذیر است.

ما می توانیم ویلاهای دوره روم را با عمارتهایی که از فرهنگ خود با آنها آشنا هستیم مقایسه کنیم. ویلاهای قدیمی ، سازه های بسیار بزرگی هستند که در مزارع به اندازه کافی بزرگ واقع شده اند تا مردم بتوانند محصولات خود را پرورش دهند ، دارای مناطق جداگانه ای برای خدمتکاران و مناطق جداگانه برای انبار کردن. اگرچه این سنت در ویلاهای کلاسیک ایتالیایی که از دوره رنسانس قدمت دارند ادامه دارد ، می توان گفت که ویلاهای امروزی هنوز مجلل ، اما بسیار معتدل تر از ویلاهای آن دوره هستند. امروز وقتی به یک ویلا فکر می کنیم می توانیم به خانه های شیک واقع در مناطق روستایی یا ساحلی فکر کنیم اما این خانه ها را با شکوه تعریف نمی کنیم. در عوض ، ما به خانه های زیبا با باغی که معمولاً دوبلکس یا سه گانه است ، فکر می کنیم که برخی از آنها در طول سال و برخی از آنها به صورت فصلی استفاده می شوند.

ویلا در حال حاضر

عصر ما عصری است که در آن خانه های دوم افزایش می یابد و مفاهیم تابستان و زمستان رواج می یابد. غلظت تراکم جمعیت در مراکز شهر باعث شد ساختمان هایی که بصورت دوره ای زندگی می کردند و به عنوان مسکن دوم خوانده می شوند ، افزایش یابد. با توجه به منطقه ای که ما در آن زندگی می کنیم ، در این خانه های دوم که اغلب به شکل خانه های ساحلی ، خانه های کوهستانی و خانه های کشور وجود دارد ، مرتباً با ساختمان هایی از نوع ویلا روبرو می شویم. بعضی اوقات کاملاً فردی ، گاهی ویلا های موجود در سایت به طور کلی مورد توجه افراد طبقه بالا و متوسط ​​قرار گرفته و بیشتر در نزدیکی ساحل واقع شده اند. همچنین اغلب اجاره این ساختمانها به صورت دوره ای ترجیح داده می شود ، که می توانیم آنها را ویلاهای تابستانی بنامیم.

از طرف دیگر ، بسیاری از افراد نیکوکار ترجیح می دهند در یک ویلای جدا شده در منطقه دور از شلوغی شهر زندگی کنند اما با دسترسی آسان به شهر. این نوع ویلا ها می توانند فردی باشند و یا می توانند در داخل سایتها قرار بگیرند. با افزایش تعداد ویلا ها در منطقه ، محلات مناسبی به نام حومه شهر شکل می گیرد. این محلات مکان هایی هستند که در تمام طول سال زندگی می کنند ، نه تنها در تابستان ، و سطح زندگی آنها کاملاً بالاست.

ساخت ویلا

بیایید بگوییم که شما یک زمین دارید و می خواهید یک ویلا در این زمین بنا کنید. برای این کار ، ابتدا باید خصوصیات زمین را بدانید. با توجه به مکان های اراضی مجوزهای ساختمانی مختلفی وجود دارد ، بنابراین محدودیت های ساخت و ساز ممکن است اجازه این امر را ندهد ، اگرچه به نظر می رسد زمین مورد نظر برای ویلای مورد نظر شما به اندازه کافی بزرگ باشد. می توانید دقیق ترین اطلاعات در مورد کیفیت زمین را از اداره مربوطه شهرداری که زمین به آن متصل است دریافت کنید. پس از کسب اطلاعات و مجوزهای لازم برای ساخت و ساز ، می توانید با توافق با یک شرکت معماری به مرحله پروژه بروید. بسیاری از بنگاه های معماری با مهندسین و استادان خاص خود با شرکت های ساختمانی همکاری می کنند. پس از تصویب پروژه خود توسط شهرداری ، می توانید با کارهای زیربنایی شروع کرده و به مرحله ساخت و ساز بروید.

نوسازی ویلا

از طرف دیگر بسیاری نمی خواهند از ابتدا با ساخت و سازها مقابله کنند ، حتی اگر هیجان انگیز باشد ، اما ترجیح می دهند ویلا از پیش ساخته و آماده حتی اگر قدیمی باشد اری کنند و این ویلا را به صورت نوسازی کنند. با نیازها و سلیقه هایشان این نوسازی می تواند بسته به قدیمی بودن یا سبک بودن ساختمان یا یک نوسازی کامل که به ساختمان جلوه ای کاملاً جدید می بخشد ، یک نوسازی کوچک باشد. خوانندگان ما که به چنین شغلی مشغول خواهند بود ، باید اطلاعات و مجوزهای لازم را از شهرداری مجاز دریافت کنند. پس از این مرحله با توافق با یک شرکت ساختمانی پروژه های معماری / طراحی داخلی ترسیم می شود و کار بازسازی آغاز می شود. لطفا توجه داشته باشید که اگر ویلا اری شده در یک سایت قرار دارد ، ممکن است محدودیت هایی در تغییر ویژگی های معماری ویلا در تنظیم سایت وجود داشته باشد.

خواه ساختمانی باشد که از ابتدا ساخته شود یا نوسازی در مقیاس کوچک ، لازم به ذکر است که در بسیاری از مناطق با ویژگی های گردشگری ممنوعیت ساخت و ساز در ماه های تابستان وجود دارد.

چه کسی باید ساخت و ساز را انجام دهد؟

مناطق مختلف بینش معماری متفاوتی در کشور ما دارند ، بنابراین هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ساخت ویلا باید به معماری محلی توجه کنید. در غیر این صورت ، هر چقدر هم که ساختمانی زیبا بسازید ، جلوه ای بی نظیر به نظر می رسد


اقامت ترکیه ویلا ,خانه ,ساخت ,ویلاهای ,کنیم ,زمین ,وجود دارد ,ساخت ویلا ,مجوزهای لازم ,ساختمان هایی ,مناطق جداگانه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلامت ارزان کده پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان owrefer شعبانی خبرگزاری والیبال ، خبرها روز والیبال ایران و جهان جامع ترین خبرنامه تخصصی سئو